فروشنده شو

خرید پایه تاشو میز تحریر

1-9 از 9

پایه میز بخش مهمی از ساخت یک میز است که بر روی زیبایی و کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد. پایه ها به گروه های مختلفی مثل پایه سنجاقی، چوبی، فلزی، تاشو و... تقسیم می شوند. هر مدل پایه برای میزهای خاصی طراحی و تولید می‌شود که در ادامه قصد داریم به معرفی پایه تاشو میز که یک مدل کاربردی و پرطرفدار است بپردازیم.

پایه تاشو میز

همانطور که می دانید کل وزن یک میز بر روی پایه آن قرار می گیرد که به همین دلیل جنس و سلامت پایه میز از جمله مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود. امروزه با توجه به اهمیت نصب پایه برای میزهای مختلف، انواع مختلفی از پایه میز در جنس و کیفیت های متفاوت طراحی و ساخته شده است که قابلیت تحمل وزن صفحه شیشه ای، پلاستیکی، چوبی و ام دی اف میز را خواهند داشت. یک نمونه ازپایه ها، پایه تاشو میز است که با توجه به تاشو بودن مورد مناسبی برای میز تحری، میز اتو، میز کار و.... می‌باشد. 

پایه میز اتو

پایه میز اتو یک نمونه از پایه های تاشو است که در تولید میز اتو استفاده می‌شود. میز اتو در منازل و تولیدهای خیاطی و... به کار می‌روند و معمولا برای راحتی استفاده از پایه مخصوص آن که به صورت تاشو هستند استفاده می‌شود که در اصطلاح به پایه میز اتو معروفند و با نصب این پایه ها از میز اتو در دو حالت ایستاده و جمع شده می‌توانید استفاده کنید. در تصویر زیر نمونه میز اتو با پایه تاشو را جهت ایده ساخت مشاهده می‌کنید. 


پایه تاشو میز تحریر

یکی از مهم ترین میزها که در منازل، مدارس، مهد کودک و... قابل استفاده است میز تحریر می‌باشد. برای ساخت میز تحریر می‌توان از پایه تاشو استفاده کرد که هم در زمانی که استفاده نمی‌شود به راحتی جمع شده و یک فضای کمتر را اشغال می‌کند و هم قابل حمل است.  پایه تاشو میز حریر در ارتفاع های مختلف با مقاومت بالا تولید می‌شود که برای هر کاری بتوانید پایه تاشو با ارتفاع مورد نیازتان را تهیه کنید. در ادامه جهت ایده ساخت می‌توانید تصاویر پایه تاشو میز تحریر را مشاهده کنید.


قیمت پایه تاشو میز 

به علت متنوع بودن ابعاد پایه تاشو قیمت هر کدام از انواع پایه ها متفاوت است که برای دریافت قیمت دقیق هر مدل پایه تاشو میز می‌توانید به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط بر قرار کنید.