امامت

خرید پایه سنجاقی و تاشو میز

1-36 از 59


میز عسلی، میز کار، میز مطالعه و.... مدل های مختلف انواع میز هستند که در زندگی روزمره همه ما استفاده می‌شوند. برای داشتن یک میز مناسب باید یراق آلات با کیفیت و استاندارد استفاده شود. یکی از اصلی ترین بخش میز، پایه آن است که به صورت چوبی یا فلزی تولید می‌شود. پایه سنجاقی و تاشو میز جزو نمونه های پرطرفدار پایه ها هستند که در ادامه به معرفی کامل و کاربرد ان ها خواهیم پرداخت.

انواع پایه میز

پایه میز در مدل های مختلف چوبی، فلزی، استیل و... تولید می‌شود و بنا بر سبک کار و سلیقه مصرف کننده پایه مناسب انتخاب می‌گردد. پایه میز نقش مهمی در زیبایی میز و دکوراسیون اطراف ما دارد و علاوه بر زیبایی باید در زمان انتخاب پایه به استحکام، تحمل وزن و کیفیت پایه ها ددقت کنیم. دو گروه از پایه های فلزی پرطرفدار به شرح زیر هستند:

  • پایه سنجاقی میز
  • پایه تاشو میز

که در ادامه به معرفی اختصاصی این دو گروه خواهیم پرداخت.

پایه سنجاقی فلزی میز

پایه سنجاقی یکی از پایه های پرکاربرد و مقاوم فلزی است که برای سبک های مختلف دکوراسیون مثل روستیک، مدرن، کلاسیک، بوهو و... استفاده می‌شود. پایه سنجاقی در رنگ بندی های مختلف نقره ای، سفید، مشکی، طلایی و... تولید می‌شود که در تولید آن رنگ های مقاوم در برابر زنگ زدگی به کار می رود. علاوه بر رنگ بندی یک مورد دیگر در رابطه با پایه های سنجاقی میز این است که در ارتفاع های متنوعی برای نیازهای متفاوت تولید و طراحی می‌شوند و برای بالا بردن استحکام مدل هایی به صورت پایه سنجاقی سه شاخه نیز ساخته می‌شود. ابعاد کوچکتر پایه سنجاقی برای مبل و ابعاد بزرگتر برای میز عسلی، میز جلو مبلی، میز غذا خوری، میز مطالعه و ... استفاده می‌گردد. در ادامه به مزایای پایه سنجاقی خواهیم پرداخت.

پایه تاشو میز

یک نمونه دیگر از پایه های میز، پایه تاشو است که به علت کاربرد زیاد در طراحی میز تحریر به عنوان پایه تاشو میز تحریر شناخته شده است. پایه تاشو در ارتفاع های مختلف و جهت نصب بر روی میز تحریر، میز اتو و سایر میزهای تاشو طراحی شده است. با توجه به مفتول مقاوم و طراحی مناسبی که این گروه از پایه های میز دارند مقاومتشان بسیار بالا است و با توجه به تاشو بودن به راحتی می‌توانید میز تحریر یا هر نوع میزی که پایه تاشو دارد را با خود حمل کنید.

مزایای پایه سنجاقی فلزی

پایه سنجاقی فلزی مزایای متعددی دارد که مهم ترین ان ها به شرح زیر است:

  • استحکام و مقاومت بالا
  • نصب راحت و سریع
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی و ضربات
  • تنوع رنگ و اندازه

مزایای پایه تاشو میز تحریر

پایه تاشو میز تحریر که از مفتول فلزی مقاوم تشکیل شده مزایایی داد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

  • تاشو شدن میز و کم شدن فضای نگهداری
  •  تاشو شدن میز و حمل راحت 
  • مقومت و استحکام بالا
  • نصب راحت و سریع

قیمت پایه سنجاقی و تاشو میز

به علت متنوع بودن پایه سنجاقی و تاشو میز قیمت هر کدام از انواع یراق آلات متفاوت خواهد بود که برای دریافت قیمت دقیق هر کدام به تگ قیمت همان محصول مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با متخصصین وب سایت چوبینر از قسمت تماس با ما، ارتباط برقرار کنید.