ارسال تیپاکس
🔴چوبینرروشارسالتیپاکس را برای مشتریان محترم در سراسر کشور فعال نموده است.
🔴 سفارش شما طبق شرایط زیر پس از گذشت، حداقل 12 ساعت پردازش و ارسال می گردد:
- کالای خریداری شده در انبار چوبینر موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال تامین کالا از سوی فروشنده به زمان ارسال اضافه خواهد شد.
🔴 کد رهگیری حداکثر 24 ساعت پس از تحویل به تیپاکس برای شما پیامک میشود که از طریق سامانه رهگیری مرسولات تیپاکس میتوانید از مراحل ارسال و توزیع مطلع شوید.
🔴 پس از تحویل مرسوله به تیپاکس به طور میانگین پس از 2 الی 4 روز کاری بسته به دست شما میرسد.
❓
کد رهگیری از طریق پیامک برای شما ارسال میشود که در سامانه رهگیری مرسولات تیپاکس میتوانید از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
اگر در زمان مشخص شده در مقصد حضور نداشته باشید همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال مجدد با شما تماس میگیرند، لازم به ذکر است که هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری میباشد.
در صورتی که شهر محل سکونتتان دفتر تیپاکس ندارد، تیپاکس مرسوله را با هماهنگی قبلی به نزدیک ترین شعبه در شهرهای مجاور ارسال میکند.
در صورتی که سفارش در بازه تعیین شده به دست شما نرسید ابتدا از طریق سامانه رهگیری مرسولات تیپاکس پیگیری و اقدامات لازم انجام شود در صورت به نتیجه نرسیدن یا ارسال مرسوله به مقصد اشتباهی با پشتیبان چوبینر تماس بگیرید.
لطفا در زمان تحویل سفارش در حضور مامور تیپاکس بسته بندی و کالاها را بررسی نمایید و در صورت هر گونه آسیب دیدگی و پاره بودن بسته بندی از تحویل گرفتن خودداری کنید و در حضور مامور تیپاکس بررسی و پیگیری های لازم را انجام دهید.
هزینه تیپاکس به صورت خودکار به فاکتور شما اضافه میشود و نیازی نیست در زمان تحویل به مامور تیپاکس مبلغی پرداخت کنید.
روی بسته سفارش من هزینه تیپاکس، کمتره، چرا شما هزینه ارسال بیشتر از من دریافت کردید؟ ˅
هزینه دریافتی ، بابت پردازش، بسته بندی و ارسال می باشد که بر اساس حجم و وزن سفارش به صورت سیستمی تعیین می شود.